2 Stopień I Liq Chuan
Minimum 6 miesięcy regularnego treningu (w tym co najmniej 50 godzin zajęć)

Materiał na egzamin obejmuje ćwiczenia podstawowe 2-15:

1. Wklęsłość i wypukłość: 1. Płaszczyzna pozioma, 2. Płaszczyzna przednia, 3. Płaszczyzna strzałkowa. (Otwarcie i zamknięcie oraz naprzemiennie)

2. Przenoszenie ciężaru i rolowanie bioder (4 ćwiczenia): 1. Górna połowa, 2. Dolna połowa, 3. Pełne koło zgodnie z ruchem wskazówek zegara, 4. Pełne koło przeciwne do ruchu wskazówek zegara (w pozycji jeźdźca i przedniej).

3. Praca nóg: 1. Kroki w przód i w tył (a. „Krok jąkały”, b. Krok chodzący, c. Krok kradnący), 2. Kroki na bok, 3. Naprzemienne kroki  obrotowe, 4. Obrót o 180 stopni, 5. Krok kwiatu śliwy, 6. Naprzemienny krok po kole.

4. Kopnięcia w 4 kierunkach: 1. Kopnięcie do wewnątrz. 2. Kopnięcie na zewnątrz. 3. Kopnięcie do przodu. 4. Kopnięcie do tyłu. (Wszystkie kopnięcia wykonujemy w 3 wersjach – z dołu do góry, poziomo i z góry do dołu).

5. Wyrzuty ramion w 8 kierunkach (różne zasięgi i sekcje): 1. Z wewnątrz na zewnątrz, 2. Z zewnątrz do wewnątrz. (Podwójne i naprzemienne ręce).

Pas 2-go stopnia

Powrót do pełnej listy stopni